چارپایه

خوش به حال کسی که دلش رحلی است برای تو

چارپایه

خوش به حال کسی که دلش رحلی است برای تو

از کتابهایی که میخوانم...

آخرین مطالب

عدد

شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۹، ۰۶:۰۷ ب.ظ

من باور نکردم. مهربونیت رو باور نکردم. که می‌ترسم. که نگرانی چنگ میندازه و راه نفسم رو میبنده. من باور نکردم خدایی که ۳۰ سال من رو راه برده، از بلاها حفظم کرده، از مریضی‌ها بیرونم آورده، از لبه پرتگاه برم گردونده و نجاتم داده، باز و هنوز هم میتونه از این بیماری که همه دنیا از سختی‌اش حرف میزنن، بیرونم بیاره و مراقبم باشه. مراقبمون باشه. من نیاز دارم وقتی سایه ترس می‌افته روی زندگی، وقت تپش قلب و عرق سرد، بشینم و بودنت سربزنگاهها رو یادم بیاد. بشینم و «خداروشکر»‌های از ته دل و «به‌خیر‌گذشت»‌های زندگیم رو بشمرم. نیاز دارم به صبح‌های زندگی فکر کنم، به صبح‌های دل‌انگیز بعد از شبهای دلهره. بین این همه آمار تلخ، نیاز دارم بشینم و عدد در بیارم از لحظه‌هایی که کنارم بودی. عدد در میاد از حضور دائمت؟ 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی